Nudimo izradu logotipa – po našem idejnom rešenju ili po Vašoj želji.

Nakon što se sa Vama dogovorimo kako želite da logotip izgleda, šaljemo Vam nekoliko idejnih rešenja od kojih se finalizuje ono koje Vam se najviše dopada.

  • Raster logo
  • 9 900 dinara
  •   Cena uz izradu sajta: 6 900 dinara (30% popusta) 
  • Vektor logo
  • 12 900 dinara
  •   Cena uz izradu sajta: 10 300 dinara (20% popusta) 
  • Korporativni identitet
  • 17 900 dinara
  • Vektor logotip, vizit karte, memorandum, koverta

Pogledajte logotipe koje smo dosada izradili

Zašto logo?

  • Razlikovaćete se od konkurencije.
  • Izdvojićete se od ostalih simbolom koji karaktetriše Vaš posao.
  • Obezbedićete sebi jasniju identifikaciju.
  • Omogućićete klijentima da formiraju lični odnos sa Vašim identitetom.
  • Otvorićete nove poslovne mogućnosti.
  • Komuniciraćete sa celim svetom putem efektne slikovne poruke.

Logo nije trošak, već dugoročno isplativa investicija. Imati logo standard je savremenog poslovanja. Ne postoji ni jedan razlog zbog kojeg logo ne bi bio korak napred u Vašem poslovanju.

Šta je to logotip?

Logo (logotip)

Logotip (grč. λογότυπος = logotipos), odnosno skraćeno logo je spoj grafičkih elemenata, simbola, ilustracija ili ikona koji označava proizvod, uslugu, preduzeće, događaj, osobu, predmet ili ideju. To je karakterističan simbol koji se može sastojati od slova (različitih tipografskih stilova), grafike i drugih kombinacija (dodatak slogana). Oblici, boje, fontovi i ilustracije (slike) se uglavnom razlikuju od ostalih na sličnom tržištu. To je deo vizuelnog identiteta kompanije i njegova uloga je stvaranje drugačije, jedinstvene slike na tržištu tj. diferenciranje od ostalih. Prvi cilj logotipa je trenutno prepoznavanje onoga što on označava (proizvod, uslugu, preduzeće, događaj, osobu, predmet ili ideju). Krajnji cilj logotipa je njegov doprinos jačanju brenda što rezultira većim uspehom firme.

Identitet firme

Identitet je skup svih aktivnosti koje preduzimate sa ciljem da Vas javnost prepozna na način na koji Vi to želite.

Brend i imidž

Brend nije isto što i identitet. Brend predstavlja ime, pojam, znak, simbol, asocijaciju, trgovačku marku ili dizajn i služi za identifikaciju i diferenciranje proizvoda ili usluga proizvođača ili grupe proizvođača od konkurentskih. Brend poseduje funkcionalne i emocionalne elemente koji stvaraju odnos između potrošača i proizvoda ili usluge.

Takođe, ni brend i imidž nisu sinonimi. —Imidž je slika kod potrošača o nekom objektu,  reputacija, formirana od strane klijenata ili potrošača. To je njihovo mišljenje o Vama, vašem preduzeću, proizvodu ili usluzi. Ta reputacija je rezultat zbira Vašeg vizuelnog identiteta (čiji je logo važan deo), poruka koje šaljete, kvaliteta proizvoda ili usluge koje nudite, kao i svih Vaših postupaka. Znači, Vi ili vaš dizajner ne možete da kreirate imidž. Samo javnost to može, i to je razlika. Identitet formirate sami, reputaciju svi ostali kao rezultat niza uticaja, od kojih je najvažniji upravo Vaš.

Značaj i značenje logotipa

Ništa drugo ne može da simbolizuje Vašu firmu kao što to čini logo. Logo čini da se izdvojite od ostalih. Karakterističan simbol, jedan je od važnijih elementata bilo kojeg posla. Ništa ne može tako lako i efektno uspostaviti vizuelnu komunikaciju sa javnošću i uticati na formiranje identiteta Vašeg biznisa. Da li ste se ikad zapitali kakav je efekat logotipa na posmatrača? Kakve Vam slike prolaze kroz glavu kada neko spomene robne marke poput McDonaldsa ili Coca-Cole? Veliki broj ljudi će pomisliti na zlatno-žuto slovo M sa izraženim lukovima kao simbol McDonaldsa ili na specifičan pisani font kojim je ispisana reč Coca-Cola. Dakle, logotip je svakako značajan, ali ono što je interesantno, na način obrnut od ovog. Naime, kada Vam pomenu neku firmu, proizvod ili uslugu, njihov logo možda i nije prva stvar na koju ćete pomisliti. Ali ako Vam prvo pokažu logo, u 9 od 10 slučajeva moći ćete da identifikujete firmu, proizvod ili uslugu koju on označava. Podrazumeva se, naravno, da ste prethodno imali kontakt sa istim. Značaj logotipa leži u tome što ga potrošači ili klijenti lako pamte i povezuju sa firmom, proizvodom ili uslugom. Naravno, ukoliko je on jedostavan i efektan, kakav bi i trebalo da bude. Istraživanja pokazuju da većina ljudi bolje pamti slike nego reči, i to je tajna uspeha dobrog logotipa.