Agencija Tipping Point bavi se izradom specijalizovanih portala za pojedine oblasti:

Stomatologija: www.zubari.rs i www.serbiandentists.net

Uređenje enterijera www.uredjenjestana.com

www.zubari.rs i www.serbiandentists.net

zubari

Portali www.zubari.rs i www.serbiandentists.net nastali su  usled potrebe da se na internetu objedini direktorijum stomatoloških ordinacija u Srbiji i informativni portal namenjen prosečnom korisniku stomatoloških usluga. Da bi sve to bilo predstavljeno celokupnoj internet populaciji stranice su dvojezične, na srpskom i na engleskom jeziku.

Misija  sajtova jeste da na jedno mesto dovedemo što više stomatoloških ordinacija u Srbiji, predstavimo ih kako domaćim, tako i stranim korisnicima, te navedene korisnike informišemo o stomatologiji i stomatološkim procedurama na način koji je razumljiv svakom. Želja nam je da stvorimo jedinstveno internet mesto koje će biti nezaobilazni izvor informacija o stomatologiji i stomatolozima u Srbiji.

Sajtove www.zubari.rs i www.serbiandentists.net najčešće posećuju ljudi koji traže informacije o stomatološkim uslugama. Zato je reklamiranje Vaše ordinacije ili kompanije na našem sajtu veoma ciljano i svrsishodno.

Ovakav sajt je nešto novo i jedinstveno na tržištu i beleži svakodnevni porast posećenosti. Naš tim radi i na stalnoj promociji našeg sajta u drugim medijima (baneri na drugim posećenijim sajtovima, radio reklame, bilbordi, itd.), a samim tim promovišemo i naše klijente.

www.uredjenjestana.com

us2

Uređenje stana je Internet prezentacija koja je nastala usled potrebe da se na neki način objedini ponuda svih proizvoda i usluga vezanih za uređenje različitih vrsta prostora. Mesto na kom ćete potražiti odgovore na pitanja koja će se otvoriti onda kada se upustite u avanturu uređenja stana ili kuće. Zamisao je da ovaj sajt postane Vaš internet magazin, izvor ideja, saveta, novih kreativnih rešenja, vodič u udoban život…

U magazinu ćete naći prezentacije firmi koje se bave proizvodnjom i prodajom nameštaja, tehnike, grejanja, keramike, sanitarija, tepiha, rasvete, podnih i zidnih obloga, zavesa, kućnog tekstila i druge opreme. Takođe možete pronaći i majstore koji će vaše zamisli sprovesti u delo. Tu su i banke koje će svojim kreditima finasijski podržati Vaše projekte, kao i agencije za nekretnine. Tekstovi bi trebalo da Vas inspirišu i postanu izvor korisnih informacija. Potraga za onim što će zadovoljiti Vaš ukus i potrebe može da počne… ispred ekrana Vašeg računara.

Misija  sajta jeste da na jedno mesto dovede što više firmi koje se bave delatnostima u rasponu od nekretnina do završnog uređenja prostora. Potreba da se objedine logički nerazdvojive stvari je potpuno opravdana, jer su sve ove delatnosti usko povezane. Nekretnine bez arhitekture, arhitektura bez građevinskih radova, građevinski radovi bez unutrašnjeg i spoljašnjeg uređenja i opremanja teško da mogu da budu samostalne celine. Rezultat toga je upravo ovaj portal, proizvod ideje da se sve delatnosti objedine, kako bi mogli što bolje komunicirati i razmenjivati ideje i iskustva, ali i prezentovati svoje proizvode i usluge.

Internet marketing ili internet oglašavanje

Internet marketing ili internet oglašavanje (skraćeno se naziva i web marketing, online marketing, ili eMarketing) je oglašavanje proizvoda i usluga putem Interneta. Informatička era najbrže je rastući fenomen kojeg društvo poznaje.

Na Google-u se danas mesečno obavlja više od 30 milijardi pretraživanja. Za doseg od 50 miliona korisnika, radiju je trebalo 38, televiziji 13, Internetu samo  4 godine . Zaključak je da  živimo u eksponencijalnim vremenima.

Praćenje razvoja novih trendova izuzetno je zahtevan posao i jedan od ključnih faktora uspešne online kampanje.

Internet oglašavanje ima nekoliko prednosti u odnosu na konvencionalne oblike promocije. Ključna prednost je njegova daleko niža cena, a zatim dolazi mogućnost preciznog ciljanja željenih grupa, te lako merljiv povrat na investiciju.

Svakodnevno oglašivač može pratiti sve relevantne statistike o posetiocima, kako svoje internet stranice, tako i sajtova na kojima se oglašava, kao i o  kupcima pojedinog proizvoda ili usluge. U svakom trenutku je poznato da li se pojedina investicija isplati i na vreme je moguće prekinuti kampanje koje ne ostvaruju zadovoljavajući povrat.

Internet kampanju moguće je pokrenuti u svega nekoliko sati, a rezultati su vidljivi gotovo trenutno. Udeo internet oglašavanja u svetu rapidno raste, a u Velikoj Britaniji je primerice nadmašio TV oglašavanje.